宇宙との対話V6−22 小さな私(その3) In order to grow more(V3)

小さな私(その3) In order to grow more(V3)

ある旅人が山に向かって
「私は人生で本当に大事なことに専心しているのに、なんで私の気持ちは依然として小さいままなのでしょう」
と尋ねたら。
山は
「あなたは、人を愛し、信じ、受け入れることができますか?」
と答えました。

When a traveler asked to a mountain,
"I have been committed to really important things in life, but why my feelings still
stay small?"
The mountain asked.
“Can you love people, believe people and love people?“