宇宙との対話V6−47 小さな私(その5) In order to grow more(V5)

小さな私(その5) In order to grow more(V5)

ある旅人が、ほとほと疲れて、雲に向かって
「私はこんなに努力してきたのに、なんでこんなに私の気持ちは小さいままなのでしょう?」
と尋ねたら。
雲は
「小さいから小さいんだよ」
と答えました。

旅人は、深く雲に感謝したとさ。

When a traveler asked to the cloud,
"I've been committed hard to grow more, but why would my mind going to stay small?"
The cloud answered,
"You're small, so you’re small"

The traveler had deeply grateful to clouds.