もう一人の私(その2) Another me(V2)【プロローグ】

もう一人の私(その2) Another me(V2)

ある旅人が隣の人に
「どうしたら私の心の中にもう一人の私を育てられるでしょうか?」
と尋ねたら
「私は、いつもあなたの隣にいますよ」
という答えが返ってきました。

「ありがたや」
旅人は居眠りをはじめたとさ。

When a traveler asked to the person sitting next seat,
“How do I grow another me in my mind?”
He got an ansewer,
"I'm always next to you "

"God bless you"
The traveler began to doze.