24 小さな私(その4) In order to Grow More(V4)

24 小さな私(その4) In order to Grow More(V4)
【宇宙との対話V9 知性】

ある旅人がアウトレットのタイルに向かって
「私は人生で本当に大事なことに専心し、人を愛し、信じ、受け入れる努力をしているのに、なんで私の気持ちは依然として小さいままなのでしょう」
と尋ねたら。
タイルは
「もっともっと、と欲張り過ぎです」
と冷たく答えました。

When a traveler asked to a tile,
“I've been committed to what is really important in life and I've loved people, believed people, made an effort to accept people, but why my feelings still stay small?"
The tile replied coldly,
"You are too greedy"